top of page
  • Writer's pictureMEDEEA MARIA DRAGAN

Târziu

Updated: Oct 12, 2022

Azi e târziu

Pentru că mâine

E deja acum.

Devreme sete

Devreme foame

Devreme om

Târziu iubire.

Mi-e sete de bun.

Mi-e foame de cald.

Oftez după bine

Mi-e inima în cioburi

Pe mine nimeni nu

poate...

Pe mine nimeni nu

încearcă...

Pe mine nimeni nu

mă visează...

Pe mine nimeni nu

IUBEȘTE

Pentru că eu nu

Visez, nu încerc, nu pot

...

Eul meu e mărginit

de gura imensă

a hăului neîncrederii.

E târziu.

E seară.

E pumn în față.

E respirație inutilă.

Zbucium,

Suferință,

Miros de pustiu,

Lumânare arzândă pe catafalc,

Trandafir alb

Înghețat la tâmple

DOARE

D(O)AR(E)

Priviri calde,

Zâmbet,

Vis,

Cald,

Soare...

E lumină în vid

E încă... vis de copil care

mă îmbrățișează.

Mâine e o altă amintire

în dar.

Teodora Iacob, IXE


Desen realizat de Dora Glavan

47 views0 comments

Recent Posts

See All

Fractal

Gaz

bottom of page